Outlook express'inize bir mail hesabı açmak için aşşağıdaki adımları
izleyin
1 Outlook express' i açın ve "Araçlar" menüsünden
"Hesaplar" ı seçin.
2 Karşınıza gelen yeni pencerede "Posta"
sekmesine (şekilde 1 ile gösterilen yer) gelin. Daha sonra "Ekle"
butonuna (şekilde 2 ile gösterilen yer) basarak "Posta" yı seçin ve
"İleri" botununa basın.
3 İlk olarak posta göndereceğimiz
kişilerin adımızı ne şekilde göreceğini belirlemeliyiz. Bunu için
şekilde gösterilen alana adınızı yazın ve "İleri" butonuna basın.
4
Şimdi e-mail adresimizi girmemiz gerekiyor. Pop 3 hesabınız için ilk
kısma e-mail adresinizi yazın. Eğer hotmail den yeni birr hesap açmak
isterseniz ikinci kısmı seçmelisiniz. Gerekli girdileri yaptıktan sonra
"İleri" botonuna basın.
5 Şimdi e-mail adresimizin
postaları alıp göndermesi için gerekli olan sunucu adreslerini girmemiz
gerekiyor. Bunu için öncelikle posta sunucumuzun tipini belirlemeliyiz,
şekilde 1 ile gösterilen kısımdan sunucu tipini seçebilirsiniz. Daha
sonra şekilde 2 ve 3 ile gösterilen kısımlara gelen ve giden posta
sunucu adreslerini yazın. Bunlar genellikle, gelen posta sunucusu için
"mail" ile ve giden posta sunucusu için "smtp" ile başlar. Gerekli
bilgileri yazıp "İleri" butonuna basın.
6 Şimdi sunumuza
kendimiz tanıtacak olan "Hesap Adı (e-mail adresinizle aynı olacak
şekilde)"ve "Parola" mızı girmeliyiz.Şekilde 1 ve 2 ile gösterilen
alanlara gerekli bilgileri girin. 3 ile gösterilen kısmı işaretlerseniz
postalarınız alınırken size şifreniz tekrar sorulmaz. Bu alanı
işaretlemesseniz her posta alımında sizden şifrenizi girmeniz
istenecektir. "İleri" butonuna basıp bir sonraki adıma geçiniz.
7
Aşağıdaki resimdeki iletiyi aldıysanız tüm işlemler başarıyla
uygulanmış demektir. "Son" u tıklatıp işlemi bitirebilirsiniz.
8
Maillerinizin güvenliği için tekrar araçlardan / hesaplara girin .
kurulumunu yaptığınız yeni mail hesabınızı seçin. 2. olarak özellikler
butonunu tıklayın.
Ekonomik Profosyonel Hosting Paketimizi Alan
Müşterilerimizin 1 nolu şekilde göründüğü gibi varsayılan olarak
internet servis sağlıyıcınızdan almış olduğunuz mail hesabını atamanız
gerekmektedir .
Bu şekilde atama yapmayan müşterilerimiz mail
gönderimi yapamayacaklardır.
9- ) 1.olarak özelliklere
girin sunucuları seçin. 2. olarak Sunucum kimlik doğrulması gerektiriyor
seçeneğini aktiv hale getirin. 3.olarak Uygula diyerek çıkın.
10
Mail göndermek ve almak için araç çubuğundan "Gönder ve Al" ı seçmeniz
yeterlidir